"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің Атбасар қаласының №8 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №8 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Егер мен мұғалім болсам...

01.10.2020

Егер мен мұғалім болсам...

Ұстаздық еткен жолықпас,
   Үйретуден балаға-демекші.
 Ұстаз киелі ұғым. Ұстаз өмір бойы ізденіспен өтеді.Мұғалім -мектеп жүрегі.Мұғалім жан-жақты білімділікті,шебрлікті,мейрірімдлікті  қажет етеді.Ұстаз болу үшін,оны қадір тұту,қастерлеу,арын таза ұстау керек.Ұстаз баланың екінші анасы сол үшін,баланың жан-дүниесін танып-білуші әрі оны жеке тұлға етіп қалыптастырушы.Мұғалімнің арқасында әр бір бала,бір тұлға болып өмірде бір кірпіш болып қаланады.
      Егер мен мұғалім болсам,әр бір оқушыға мейіріммен қарап,ең бірінші тәрбиесінен бастар едім,себебі "тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қос жауы"-демекші,тәрбиесіне,іш жан дүниесіне ,неге қызығушылығы,ынтасы, неге икемі бар екенін анықтап алар ем.Талай еңбек етіп,ұстаз атты ұлы ұғымғы лайықты болар ем. Өз сабағымды барынша  қызықты және көңілді өткізер ем.

 

11 сынып оқушысы: Шері Құралай

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Егер мен мұғалім болсам...

Мен мұғалім ретінде оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудегі жауапкершілік мұғалімнің ең маңызды қасиеті екенін түсінемін.  Менің ойымша, бүгінгі таңда мұғалімдер қоғам алдындағы үлкен жауапкершілікті сезінетіндіктерін, ертеңгі күні елді басқаратын «Мәңгілік ел» идеясын жүзеге асыратын ұрпақ тәрбиелеуде үлкен жүкті көтеретіндіктерін айқын сезінеді.  Мен үшін бірдей жауапкершілікті сезіну, студенттерді сүю, оларға қамқорлық жасау, олардың сезімдерін түсіну, оқушылармен дұрыс қарым-қатынас орнату, әрқайсысына көңіл бөлу әдетке айналды.  Балаңызға деген сүйіспеншілік жасанды емес, бұл менің табиғи бөлшегім.  Мен оқушыларға жанашырлықпен қараймын және әрқашан мейірімді, шыдамды және сыйлас болуға тырысамын.  Сондықтан болар, мектеп оқушылары мені қатты құрметтейді, жақсы көреді, сөйлеуден тартынбайды, ренжіткісі келмейді.  Немесе түлектер мұны көргенде маған деген сүйіспеншіліктерін білдіреді.  Ал қазір мен басқаратын студенттермен қарым-қатынасым ерекше.  Мен сыныптастарымның ата-аналарымен де байланыстамын.  Оқушылардың ата-аналары бала тәрбиелеудің жалпы мақсатын түсінді, сондықтан олармен жұмыс істеу маған оңай.  Қазіргі қоғам ХХІ ғасырдың басында қарқынды дамып қана қоймай, сонымен бірге өзінің дамуымен барлық салаларды жандандырады.  Осыған байланысты қоғамның әр саласында әр түрлі мақсаттар қойылып, оларды шешудің міндеттері аталады.  Білім беру саласы мұндай өзгерістерден тыс қалған жоқ.  Мектепке дейінгі және бастауыш білім беруде, бастауыш мектепте, орта мектепте және жоғары оқу орындарында оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістері мен технологиялары анықталып, күшті ақпарат ағыны және жоғары технологиялық қоғамы бар тұлғаны қалыптастырудың жаңартылған модельдері жасалуда.  Осы жылдар ішінде оқыту мен оқудағы өзгерістермен мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас пен іс-әрекет өзгереді, сондықтан бүгінгі мұғалімнің талабы мен жауапкершілігі өте жоғары.  Зерттеу барысында мұғалімнің негізгі кәсіпке тән келесі іскерлік дағдыларын қалыптастыру қажет деп санаймыз: бастауыш мектепте қолданылатын инновациялық әдістерді анықтай білу;  әр оқушының жеке қабілеттерін ескеру мүмкіндігі;  оқушылардың танымдық қабілеттерін, өзін-өзі тануын, дағдылары мен дағдыларын жетілдіру мүмкіндігі;  инновациялық әдістердің мүмкіндіктерін мақсатты қолдана білу.  Мұндай білім мен біліктер жүйесін мұғалім кәсібінде қолдану оның кәсіби шеберлігін қамтамасыз етеді.  Жақсы мұғалімдер оқушылардың әлеуметтік және жеке дамуына жауапкершілікті сезінеді.  Өмір мұғалімдердің мұғалім кәсібіне тән іс-әрекеттің негізгі түрлерін (компоненттерін) игере алмайтындығын көрсетеді.  Оларға мыналар жатады: мұғалім ретінде мақсат қою;  білім мазмұнын игеру;  студенттердің білім беру мүмкіндіктері мен психологиялық ерекшеліктері бойынша алдын-ала (диагностикалық) жұмыс;  оқытудың әдістемелік жағын ұйымдастыра білу;  оқушылармен жақсы қарым-қатынас жасау мүмкіндігі;  оқушыларды оқуға ынталандыру және ынталандыру әрекеттері;  студенттердің білімі мен дағдыларын бақылау және бағалау бойынша іс-шаралар.  Ал тұлғаны қалыптастыру оған ғылым мен мәдениетті оқытудан, таным, қатынас, әлеуметтік тәжірибе ережелерін игеруден тұрады.  Атап айтқанда, ол өз ана тілін ерекше құрметтейді, басқа тілде еркін сөйлейді, дүниетанымы, ақыл-ойы, еңбекқорлығы, мақсат қоя білу және оған жету жолдарын таңдай білу қабілеті, жауапкершілік, мінез-құлқы және басқалармен қарым-қатынасы дамыған.  - дені сау, қарым-қатынас мәдениеті жоғары, Отанға деген сүйіспеншілігі мол, саналы түрде жұмыс жасауды, ойлау қабілетін дамыта білетін, қиын жағдайда нақты шешім қабылдай алатын, өзіне сын көзбен қарайтын адам.  Бір сөзбен айтқанда, жеке адамның жаңа әлеуметтік-экономикалық нарықтық қоғамда болуы керек жалғыз қасиеттері: жаңа қоғамдағы қатынастар жүйесінде өз орнын (позициясын) табуға қабілетті белсенділік, шығармашылық қызмет.  Осындай жақсы қасиеттерді болашақ ұрпағымыздан көргіміз келсе, олардың жетістіктерімен мақтанғымыз келсе, біз мұғалімдер аянбай еңбек етуіміз керек деп ойлаймын.  Мұғалімдерге қоғам, қоғамдастықтар, ата-аналар мен оқушылар алдында өз мектебі ұсынатын білім сапасы үшін ұжымдық жауапкершілік жүктеледі.  Мен өзім жұмыс істейтін мектепті - өз үйімдей, оқытатын оқушыларымды - өз балаларымдай, мен бірге жұмыс істейтін мұғалімдерді, туыстарымдай жақсы көремін десем артық айтқандық емес.  Егер маған тағы да мамандық таңдау керек болса, мен қайтадан мұғалімнің бұл кәсібін ойланбастан таңдар едім.  Бала кезімде басқа мамандық туралы ойлаған емеспін.  Қоғам үшін жауапкершілікті сезінуден артық бақыт бар ма?  Қазір мен баланың шуысыз, қоңырау үнісіз жүре алмайтын мұғаліммін.  Адамның өмірінде «мамандық таңдауда қателеспеуге болмайды» деген сөз бар және бұл рас.  Жұмысты сағыну, бақытты болу, аяқтағаныңды және қазір не істейтіндігіңді білу - бұл өз кәсібін сүйетін адамның жұмысы.

 

11 сынып оқушысы: Тимур Торехан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Егер мен мұғалім болсам...
 

  Біз тағдырдың бізді алдағы щақта қайда әкелетінін, болашақта кім болатынымызды, қайда тұратынымызды білмейміз. Ал мектепте алған білім әрқашан және барлық жерде бізбен бірге болады. Әрине, біз өмір бойы мұғалімдерге берген жылдары мен білімдері үшін ризамыз.
   Егер маған мұғалім болу керек болса, онда мен ең қызықты сабақтарды өткізуге тырысар едім. Мен оқушыларыма ауыр және қажет емес ақпаратты бермей, өмірде қажет болуы мүмкін маңызды ақпаратты жеткізетін едім. Мен оқушылардың мені құрметтеп, менің білімім мен жүріс-тұрысыма еліктегенін қалаймын. Мен оларға барлық жағынан үлгі болуға дайынмын.
   Мұғалім ретінде мен барлық оқушыларға бірдей жағдайда құрметпен және түсіністікпен қарайтын едім. Ақыр соңында, олардың әрқайсысы өзгеше, ал адамның дұрыс көзқарасты болуы - бұл жүз пайыз табысты ынтымақтастық. Балаларға деген сенімділік пен достықты орнату, сонымен бірге олардың көз алдында құрметке жету кейде өте қиын, бірақ мен оған жету үшін бар күшімді салуға дайынмын.
  Біз, яғни келесі жылдың түлектері мектеп ұжымын келген мерекемен шын жүректен құттықтаймыз.

 

11 сынып оқушысы: Бекешева Аягөз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Егер мен мұғалім болсам...

 

Мұғалімдердің ең басты мақсаты саналы азаматтар мен азаматшаларды тәрбиелеу. Келесі ұрпақты ұлт мақтанышы етіп тәрбиелеу өте жауапты жұмыс. Ата-аналармен сөйлесе білу, балаларға не керек екенін жақсы меңгеру өте маңызды. Мен келешекте мұғалім болсам, саналы жастарды оқытуға өз еңбегімді қосар едім. Менің ойымша өскелең ұрпақ өте дарынды және ақылды. Балаларды қызықтыру, жаңа нәрселерге ұмтылдыру ең құнды қасиет. Менде осындай қасиет барына қуаныштымын. Өз пәніңді жүз пайыз білуіңе балалар септігін тигізеді деп ойлаймын. Мұғалім болу- ең үлкен мәртебе!

 

11 сынып оқушысы : Бекмырза Аққу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Егер мен мұғалім болсам...
 

Егер мен мұғалім болсам, мен балаларды өте жақсы қылықтарды істеуді, жақсылық жасауды уйретер едім. Өйткені, мұғалім - балаларға екінші анағыдай. Ол бірінші сыныптан бастап, балаларды окуды, санауды, қаламды ұстауды уйретеді. Бұл өте бағалы. Мұғалім сені бірінші сыныптан бастап, ең соңына апарады, үйретеді. Осыған біз біздің мұғалімдеріміз алдында қарыздамыз. Біз бұны бағалауымыз керек, құрметтеуіміз керек.

Ал, мен мұғалім болсам...

Мен дәл солай істер едім. Балаларды оқытып, жазуды үйретіп алар едім. Бірақ, балалар өсе келе, оларға жай сабақ өтуі қызықсыз болады.

Менің ойымша, балалармен кей кезде қалжыңдау керек. Өйткені, балаларға қатал сөйлесең, ол не сабағынды істемейді, не мұғалімді тыңдамайды. Сондықтан, менің ойымша, кей кезде қалжыңдау керек. Балалармен ортақ тілді орнату керек.

Ал, келер мұғалім мерекемен, мен барлық мұғалімдерге шексіз алғысымды білдіремін.

Құрметті мұғалімдер, көп көп сіздерге рахмет. Сіздер біздерді асырадық, өстік, көп көп жақсы нәрселерді істеуге үйретіңсіздер. Келер мұғалім мерекемен, мен сіздерге зор денсаулық, ашық аспан, сіздердің өміріңізде тек жақсы, ашық, ақ жол болсын. Біз сіздерді сүйеміз!

11 сынып оқушысы: Сериков Олжас

Просмотров: 980


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст