САНДЫҚТАУ АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ "ЕР-ТӨСТІК" БАЛА БАҚШАСЫ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ КАЗЁННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ ДЕТСКИЙ САД "ЕР - ТӨСТІК" ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ САНДЫКТАУСКОГО РАЙОНА

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Кәсіптік бағдарлау дегеніміз не?" тақырыбында дәріс

"№8 жалпы орта білім беретін мектебі” КММ-де директордың тәбие ісі жөніндегі орынбасары А.Искакова мектептің пән мұғалімдерімен Zoom платформасы арқылы "Кәсіптік бағдарлау дегеніміз не?" тақырыбында дәріс жүргізі. Дәріс кезінде пән мұғалімдері төмендегі ақпараттармен танысты:Кәсіптік бағдарлау-оқушының кәсіби өзін-өзі анықтауға бағытталған психологиялық-педагогикалық шаралар кешені.


Кәсіптік бағдарлау оқу-тәрбие процесі, оқушылармен сабақтан тыс және мектептен тыс жұмыстар арқылы іске асырылады.

Мектептегі кәсіби бағдар жұмысының мақсаты:
- оқу бейінін және болашақ кәсіби қызмет саласын таңдау процесінде оқушыларға кәсіби бағдарлы қолдау көрсету;
- оқушылардың өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтауды дамыту.


Кәсіби бағдар жұмысының міндеттері:
- оқушылардың қалауы, бейімділігі мен мүмкіндіктері туралы мәліметтер алу;
- мектептің жоғары сатысының қосымша және кәсіптік білім беру мекемелерімен ынтымақтастықтың икемді жүйесін әзірлеу.

Оқушыларды кәсіптік бағдарлаудың негізгі бағыттары:
- Кәсіби ағарту;
- Кәсіби диагностика;
- Кәсіби кеңес беру және т. б.

Мектептегі кәсіби бағдар жұмысының кезеңдері мен мазмұны:
1-4 сыныптар:
- Бастауыш сынып оқушыларының еңбекке деген құндылық қатынасын қалыптастыру, оның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлін түсіну;
- Оның әр түрлі түрлеріне, соның ішінде әлеуметтік, еңбек, ойын, зерттеу жұмыстарына практикалық қосылуға негізделген оқу-танымдық қызметке қызығушылықты дамыту;
- Кәсіби еңбек әлемі туралы түсініктерді біртіндеп кеңейту;
5-7 сыныптар:
- Оқушылардың танымдық тәжірибе мен кәсіби қызметке деген қызығушылығын арттыруда тұлғалық мағынасын дамыту;
- Өз мүдделері мен мүмкіндіктері туралы түсінік;
-Әлеуметтік-кәсіптік практиканың түрлі салаларында бастапқы тәжірибені алу.
8-9 сыныптар:
- Оқыту бейінін таңдау туралы барабар шешім қабылдауды анықтау және қалыптастыру мақсатында топтық және жеке кәсіби кеңес беру;
- Кәсіби өзін-өзі тану;
10-11 сыныптар:
- Кәсіби жоспарларды түзету, таңдалған қызметке дайындығын бағалау.

 

Мектептегі кәсіптік бағдарлау жұмысының бағыттары мен нысандары:
- Кәсіптік бағдарлау бұрышын, мектеп сайтының "Кәсіптік бағдарлау"бөліміндегі беттерін безендіру.
- Қосымша білім беру мекемелерімен, округтің кәсіптік бағдар беру орталықтарымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру.
Оқушылармен жұмыс:
- Кәсіптік бағдар беру іс-шаралары: викториналар, әңгімелесулер, тақырыптық сынып сағаттары, сабақтар циклі ("кәсіби өзін-өзі тану" 9-сынып) және т. б.;
- Кәсіптік бағдарлауды анықтау мақсатында оқушыларды тестілеу және сауалнама жүргізу;
- Оқыту бейінін таңдау бойынша кеңестер (инд., топтар).).
- Мектеп пәндері шеңберінде білімді кеңейту (еңбек 5-7 сыныптар, акт 7-11 сыныптар және т. б.).);
- Оқу орындарына, кәсіпорындарға экскурсияларды ұйымдастыру және өткізу; оқу орындарының Ашық есік күндеріне бару;
- Кәсіпорындар, оқу орындарының өкілдерімен кездесулер;
- Сәндік-қолданбалы және техникалық шығармашылық конкурстарына қатысу. Қосымша білім беру мекемелерінде мектепте үйірмелер мен спорт секцияларына қатысуға тарту;
- Кәсіптік бағдар бойынша апталар, мамандық бойынша конкурстар, конференциялар өткізу.
Ата-аналармен жұмыс:
- Ата-аналар жиналысын өткізу (жалпымектептік, сыныптық);
- Оқушыларға мамандық, оқу орнын таңдау мәселесі бойынша ата-аналармен жеке кеңес беру.

 

Кәсіптік бағдар беру жұмысының перспективалары:
- Мектептің жоғары сатысының қосымша және кәсіптік білім беру мекемелерімен, сондай-ақ қала кәсіпорындарымен тығыз ынтымақтастық жүйесін әзірлеу;
- Мектептің, отбасының, кәсіптік оқу орындарының, жастарды кәсіптік бағдарлау орталықтарының, жұмыспен қамту қызметінің, қоғамдық жастар ұйымдарының өзара байланысын ұйымдастыру;
- Кәсіптік бағдар беру жұмыстарына оқушылардың ата-аналарын тарту;;
- Мектептің ата-аналар комитетін сыныптардың ата-аналар комитеттерінің өкілдерінен, мұғалімдермен ынтымақтастықта оқушылардың өзін-өзі анықтауына педагогикалық қолдау көрсетуге дайын оқушылардың неғұрлым белсенді ата-аналарынан сайлау;
- Кәсіптік бағдар беру және еңбекке баулу бойынша әдеби кітапхана қорын толықтыру;
- Жоғары сынып оқушылары арасынан кіші оқушылармен жұмыс істеу үшін профинформаторлар тобын құру;
- Сынып жетекшілеріне әр түрлі жас топтарындағы оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жоспарлау бойынша ұсыныстар әзірлеу;
- Педагогтер мен сынып жетекшілері үшін оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысы бойынша сабақтар, семинарлар циклдерін ұйымдастыру.

Жаңартылған күні: 24.02.2021 17:38
Құрылған күні: 24.02.2021 20:32

Текст